• Winkel en webshop sinds 1990
  • Voor 16 uur besteld is vandaag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €120
  • 35000+ tevreden klanten: 4.71 / 5 ★★★★★

Kortingen tot 25% op nieuwe collecties! Shop nu →

Bestellen en betalen

Bestellen

Ben je van plan om een bestelling bij ons te plaatsen? Goede keuze! Je kunt je bestelling eenvoudig afronden via je mobiel, tablet, laptop of computer. Een account aanmaken is niet verplicht, maar biedt voordelen zoals sneller afrekenen, je bestelling volgen en het opslaan van meerdere adressen.

Na het kiezen van je artikelen kun je online de betaling doen. Je kunt zowel vooraf als achteraf betalen, maar net wat je prettig vindt. Er zijn vele verschillende betaalmethoden mogelijk. Na het afronden van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Wanneer je bestelling is verzonden, krijg je een verzendbevestiging met een Track & Trace-code om je pakket te volgen.

Wij proberen je bestelling dezelfde dag te verwerken als deze is afgerond. Over het algemeen geldt: op werkdagen voor 16:00 uur besteld, is dezelfde dag verwerkt en verzonden.

Tip: Met een account kun je eenvoudig de status van je bestelling volgen.

Heb je hulp nodig of zijn er onduidelijkheden? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via [email protected]. We helpen je graag verder!

Namens het team van Skistore Swing wensen we je veel (wintersport)plezier van de artikelen die je in onze webshop hebt besteld.

Welke betalingsmogelijkheden zijn mogelijk?
Bij bestellingen via de internetsite kan op de volgende manieren betaald worden: iDeal Klarna Achteraf Betalen Mastercard VISA Maestro Paypal MisterCash (voor klanten uit België) SofortBanking (voor klanten uit Duitsland) Veilig betalen ...
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen. Dit betekent dat annuleringen of wijzigingen in maten en kleuren niet meer kunnen worden doorgevoerd, omdat de bestelling ...
Ik heb problemen met het plaatsen van een bestelling, wat kan ik doen?
Als je problemen ondervindt bij het plaatsen van een bestelling, controleer dan of alle benodigde informatie correct is ingevuld. Blijf je problemen ervaren? Neem dan contact op met onze klantenservice via de chat rechtsonder in het scherm of stuur ...
Bestellen zonder BTW (0% BTW) voor bedrijven binnen de EU
Bedrijven binnen de Europese Unie (buiten Nederland) kunnen bij ons bestellen tegen 0% BTW, conform de geldende Europese BTW-regelgeving voor intracommunautaire leveringen. Hoe werkt dit? Wanneer je ...
Kan ik het verzendadres van mijn bestelling nog wijzigen?
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via de chat rechtsonder in het scherm of stuur een e-mail naar ...