• Winkel en webshop sinds 1990
  • Voor 16 uur besteld is vandaag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €120
  • 35000+ tevreden klanten: 4.69 / 5 ★★★★★

"Nu tot 50% korting op onze skicollectie en minimaal 10% op de zomercollectie!"

Retourneren en terugbetaling

Is je aankoop niet helemaal wat je ervan verwachtte of is de maat niet juist? Geen probleem! Je kunt je retour eenvoudig online aanmelden via de knop hieronder. Vergeet niet om de pakbon bij de retourzending te voegen, zodat we jouw retour snel en correct kunnen verwerken. Voor een volledig overzicht van de retourstappen kun je ons retourstappenplan raadplegen.



Retourvoorwaarden – Skistore Swing

Aanmeld- en inlevertermijn retour

Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling om je retour aan te melden via ons retourportaal. Na deze termijn kan de order niet meer in het portaal worden gevonden en is retourneren niet meer mogelijk. Na aanmelding heb je vervolgens nog 14 dagen om het pakket bij de post in te leveren. Lever je het later in, dan kunnen wij de retour helaas niet verwerken.

Geel retourvignet en prijskaartjes vereist

Bovenkleding en broeken zijn bij levering voorzien van een groot geel retourvignet en de originele prijskaartjes. Laat deze altijd op het artikel zitten totdat je beslist het artikel te houden. Als het vignet of de prijskaartjes zijn verwijderd, kunnen wij de retour helaas niet accepteren en geen terugbetaling aanbieden. Dit is omdat we dan niet meer kunnen garanderen dat het artikel ongedragen is.

Orderbevestiging toevoegen aan retourzending

Voor een snelle en correcte verwerking van je retour is het noodzakelijk dat je de orderbevestiging in het pakket meestuurt. Dit helpt ons jouw retour soepel te verwerken en zorgt ervoor dat je terugbetaling zonder vertraging kan plaatsvinden.

Verwerking en terugbetaling

We vragen je graag om je retour zo snel mogelijk op te sturen. Zo kunnen we jouw terugbetaling snel verwerken, en hebben we het item ook weer snel op voorraad voor andere klanten. Op deze manier kunnen we jou en anderen onze snelle service blijven bieden. Bij een gedeeltelijke retour storten we alleen het bedrag van de geretourneerde artikelen terug; verzendkosten worden dan niet vergoed.

Retourrisco 

Retourneren is op eigen risico en kosten. Wij raden daarom aan verzekerd te verzenden.

Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen

Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Dat is natuurlijk erg vervelend, en we lossen dit graag snel voor je op. Neem hiervoor binnen 48 uur contact met ons op via [email protected] en stuur duidelijke foto’s van het probleem mee. Let op: zonder voorafgaande melding met foto’s kunnen wij de retour niet accepteren en is deze ongeldig, omdat het probleem dan niet kan worden geverifieerd.

  • Verkeerd ontvangen artikel: Stuur je ordernummer, een foto van het artikel, het label en de orderbevestiging.
  • Beschadigd ontvangen artikel: Stuur je ordernummer, een foto van de beschadiging of verpakkingsschade en de orderbevestiging.

Meerdere bestellingen retourneren

Producten uit meerdere bestellingen mag je in één pakket terugsturen.

Retour in de winkel afgeven

Je kunt je retour ook afgeven in onze winkel in Heerenveen. Dit is handig als je een andere maat of kleur wilt; als deze op het moment van je bezoek op voorraad is, kun je deze direct meenemen. Let op: we kunnen items helaas niet reserveren of achterhouden. Adres: De Opslach 3, 8448 GV Heerenveen


Stappenplan:

  1. Controleer je artikelen
    Is de retourtermijn van 14 dagen na ontvangst niet verstreken

     Zit het gele retourlabel (in geval van bovenkleding en broeken) en alle prijskaartjes er nog aan

     Is het artikel ongedragen en dus niet vies, beschadigd of gekreukt

  2. Meld je retour online aan  
    Vul in het portaal je eigen postcode en het volledige ordernummer in (inclusief de letters) waarnaar je de retour kunt starten. Je kunt ervoor kiezen om via het portaal een DPD verzendlabel te kopen. Kies je hiervoor, print dan het verzendlabel. Deze kan je gelijk downloaden en krijg je ook toegestuurd via de mail (controleer of je emailadres klopt en ook eventueel je spam mail) . 
    Je kunt er ook voor kiezen om zelf, buiten het portaal om, een andere vervoerder te kiezen. Wij adviseren altijd om het pakket verzekerd te versturen, bij het DPD label via het portaal is je pakket verzekerd tot €500,-.

  3. Pak je retour in

     Vouw de artikelen weer netjes en op sluit alle ritssluitingen en knopen. Vanwege de technische materialen is het belangrijk dat er niet ernstige vouwen en kreukels in komen, hierdoor kan het product beschadigen. 
    Verpak de artikelen de artikelen vervolgens weer in de originele verpakking en doe ze vervolgens in de verzendzak of doos. Een andere zak of doos is ook prima, zolang het maar stevig is zodat het onbeschadigd aankomt

     Heb je producten uit meerdere bestellingen die je wil retourneren, dan mag je deze gewoon in 1 pakket terugsturen

    Doe de bijgeleverde pakbon/orderbevestiging (of een kopie) in het pakket

    Plak het DPD verzendlabel op het pakket.

    Heb je gekozen om zelf via een andere vervoerder te verzenden, schrijf dan het retouradres op het pakket:
    Skistore Swing
    De Opslach 3
    8448 GV Heerenveen
    Nederland

  4. Versturen
    Geef je retour af bij een DPD pakketpunt of een door jou zelf gekozen vervoerder. 
    Het terugsturen van (een deel van) je bestelling is op eigen risico. Bewaar het afleverbewijs dus goed tot je pakket bij ons is aangekomen en verwerkt.
    Let op! Na het online aanmelden van je retour heb je 14 dagen de tijd om je pakket in te leveren bij de post. Lever je het pakket na de 14 dagen in, dan kunnen wij je retour helaas niet meer behandelen.

  5. Terugbetaling
    Je ontvangt een bevestiging per mail wanneer je retourzending is ontvangen en verwerkt. 
    Dit is doorgaans binnen enkele dagen nadat je bestelling bij ons afgeleverd is. Vervolgens zal binnen een week na bevestiging het geld teruggestort worden op de rekening waarmee je hebt betaald (bij creditkaart betalingen is dit meesta langer). Heb je gekozen voor achteraf betalen, dan zal dit aangepast worden op je  Klarna factuur. 
    Let op! Retourneer je een deel van je bestelling, dan storten we alleen het bedrag terug van de geretourneerde artikelen en dus niet overige kosten als verzendkosten.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Controleren De retourtermijn van 14 dagen na ontvangst is nog niet verstreken. Het artikel is ongedragen, schoon en onbeschadigd, zonder vlekken of andere gebruikssporen. Alle prijskaartjes...
Kan ik mijn product omruilen voor een andere maat of kleur?
Helaas bieden wij geen ruilservice voor online bestellingen. Als je een product wilt omruilen voor een andere maat of kleur, verzoeken wij je vriendelijk om het product via de reguliere retourzending terug te sturen. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling...
Wat zijn de criteria voor een geldige retourzending?
Voor een snelle en probleemloze retourverwerking hanteren we de volgende retourvoorwaarden. Volg deze richtlijnen zorgvuldig; ze zijn belangrijk voor de acceptatie van je retour.