Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen. Dit betekent dat annuleringen of wijzigingen in maten en kleuren niet meer kunnen worden doorgevoerd, omdat de bestelling al onderweg is en niet meer onderschept kan worden.
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via [email protected]. De klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur. Binnen deze tijden kan een annulering of wijziging, zoals het aanpassen van maten of kleuren, mogelijk nog worden doorgevoerd, zolang je bestelling nog niet is verzonden. We doen altijd ons best om de bestelling, indien mogelijk, tijdig aan te passen en zo onnodige problemen te voorkomen. Als het lukt, draagt dit ook een beetje bij aan een beter milieu! We kunnen echter niet garanderen dat we een wijziging kunnen doorvoeren als de bestelling al verder in het proces is.
Let op: Als je bestelling al onderweg is, kun je deze na ontvangst eenvoudig retourneren volgens ons retourbeleid. Klik hier om je retour aan te melden via ons retourportaal.